MÜSLICHOKLADKANEL BOLLAR / RECEPT

 

NI KOMMER ALDRIG ATT TRO ERA ÖGON! (ni läser ju detta fniss.)

Idag har jag haft en riktigt slapp fredag vilket ledde till en hel del slösurfande och låtupptäckter. Efter några få hundra klick hamnade jag på några mysiga matbloggar, och om inte tala om bakbloggar! Legenden lyder att jag alltid varit ett chokladmonster och jag föddes brun och med pärlsocker i håret... men jag har aldrig provat att baka 'nyttiga' chokladbollar. Eller well, sockret och smöret bara hör till. I vintras provade jag på att göra vita, men detta himmelska müsli-receptet tog verkligen mina smaklökar till.... receptet hittar ni här, ni får helt enkelt baka dem och upptäcka vart era smaklökar tar vägen. Magiskt ja


Kommentarer
Postat av: ami

jag älskar att kolla in nya bloggar ibland så hittar man smaskiga recepet och är super glad tills man inser att man själv inte får äta det ;(

2012-04-28 @ 16:36:45
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0