I THINK OF ALL THE ROADS THAT BROUGHT ME HERE


Glossy / Blossom / Lovely roses / Munchy

Lyssnar på mitt hjärtegull Paul Colman och har det sprillans fredags fint! Låten The One Thing får mig att tänka på alla föränderliga saker här i världen, saker som kan ifrågasättas som religion och ras - men det finns vissa saker som alltid är säkra. Att det är jag som väljer mina vägar, att attitude är nyckeln och kärlek givetvis. Jag hoppas att allt är bra med er idag och att ni får en kalasfredag vare sig ni har radat upp några goa filmer eller sticker till feta ferren! Just nu hänger jag på Geromar och skriver feta journalistikarbetet om styrkor, svagheter och rädslor. Men innan jag börjar skriva på riktigt skajag överraska päronen med fika, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: CJ

Fint med rosa blommor. :)

2012-04-28 @ 23:20:09
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Erica

Gud! De där roserna är ju helt underbara :)

2012-04-29 @ 20:15:03
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0