Drömmer till Ben Howard

Igår hade jag finaste klänningen och läste finaste lilla boken

 

God morgon kära ni! Jag vill bara säga att jag beundrar er för att ni står ut med min tröga uppdatering för tillfället, men det är såhär att jag har flyttat till en strandvilla i Santa Monica (L.A) och har att fullt upp med att få livet på plats, och burra ner tossingarna i sanden medan jag hand i hand tittar på solnedgången med Bradley Cooper. (Breathless.) Nästan så har det varit hahha, eller det är snarare det som har legat i mina dagdrömmar de senaste veckorna. Res-abstinens, fyyyy sablans vad värmen är välkommen! Puss, och en puss till bästaste Ben Howard

Nu ska jag hålla tal inför klassen i nationella proven svenska b, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Hannah

YOU WERE AWESOME! // dirt största fan

2012-04-18 @ 19:13:13
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: Myyy <3

VAR HAR DU KÖPT DEN KLÄNNINGEN??? oj haha caps! Sötaste Fiffi, den är ju heeelt fantastisk!! och du är ju bara såå söööt!! Puss å kraam My

2012-04-19 @ 11:29:13
URL: http://youarenotmycupoftea.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0