FRUKOST TIPS // SÄNGHÄNG 00.47



Godkväll mina änglar! Nu har klockan äntligen slagit fredag och jag ligger uppkrupen i min nybäddade gosiga säng och tittar på världens bästaste finaste gosigaste Up. Många härliga superlativ, jag börjar bli mycket mer aktiv. Här. På min saknade lilla blogg. ANledningen till att mitt bloggande kröp upp i sin egen gump och försvann ett tag är faktiskt som så att jag flyttat till Los Angeles, California. Eskojja igen, men en vacker dag kommer jag att skriva precis den meningen här på bloggen med handen på hjärtat utan att vara så skojfrisk. Sanningen är att jag inte haft internet hemma på länge fniss. Nåja, min statusuppdatering är väl inte mycket mer märkvärdig än att jag har spenderat dagen på jobbet, tränat Body Pump och ätit banan-omelett för andra gången idag! Åh jag vet, jag är helt galet galen. Två gånger på SAMMA dag, prova så ska du få se. You will go nuts bananas.

____________________________________________________________________________________________________________

♥ Banan-omelett med mango ♥

1 fin banan
1 gulligt ägg
½ snygg mango
en nypa kanel
en kärleksfull handfull nötter

Busenkelt helt enkelt!
Mosa bananen i en liten skål och tillsätt sedan ägget. Vispa ihop fluffsigt. Hetta upp en stekpanna med en klick smör och häll sedan i smeten (akta nu så att du inte bränner dig, klantis!). Resten fixar du nog på egen hand snygging, du är stor nu! Skär mangon i yttepytte små bitar och strö sedan över den färdiga omeletten tillsammans med kanel, flytande honung och nötter. Låt kreativiteten flöda som det heter så kärt, själv fick jag detta genialiska recept från Molly! Pussis


Kommentarer
Postat av: Britt

Detta ska jag också prova någon gång, låter hur gott som helst! Ha en fin fredag med mycket fredagsmyss! <3

2012-04-27 @ 11:07:32
URL: http://brittalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0