ÄLSKADE MORGONSTUND

fr instaarkivet

Godmorgon världens finaste ni. Min blogg har för tillfället fått konkurens av dagboksskrivande den senaste tiden som jag inte kan paste:a här eftersom de är om möjligt fjolligare än mina vanliga texter. Våren är strålande denna sovmorgon i slutet av april. APRIL. Imorse vaknade jag tidigare innan snoozen började yla och min älskade morgonstund var extra fin just idag. Jag har fått gille för gulliga frukostar och jag älskar att springa ut till brevlådan i bara messingen för att se vad Skyttens dagliga horoskop har planerat för mig idag. Jag skall alltså idag diskutera viktiga frågor med nära och kära. Vi respekterar dessutom varandras åsikter. Hahhahaha, vi får väl se ifall jag lyckas krama mig ett steg närmare Canon Eos 60D idag då. Åh älskling. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0