Wake up in the morning feeling like P. Diddy

//ph by me

Här har vi min lilla ögonsten imorse! Hon är den mest trogna varelsen gud skapat, hon skulle inte göra en fluga förnär och hon finns alltid där när jag är ledsen och kryper tätt intill. Hon står alltid och väntar på mig när jag kommer hem från skolan och hon får ett glädjerus och springer runt i hel huset varje gång efter att vi har varit från varandra en hel dag. Den lilla filluren kan sova som en hel klase tonåringar och hon är full av överraskningar. Igår morse hade hon placerad en brun och lite perfekt ljummen kringla utanför min dörr som jag med en centimeters marginal lyckades utan att ens titta på den undvika. Det hade varit en fin rubrik ''Man vet att man lever när man slirar ut genom sovrummet på morgonen!'' hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0