till världens finaste hannah

//bildkälla

Igår festade jag på landet med mina vänner, vi dansade till klassiker och tittade på stjärnorna som var klarare än någonsin förr. Det var kallt när jag stod utanför ladan iklädd en vit, tunn spetsblus  men inombords var jag varm och lycklig. Jag lutade huvudet bakåt och håret ringlades från ansiktet precis sådär nostalgiskt som när man fångade kalla snöflingor på tungspetsen som liten. Kanske var det för att jag hade klackar på fossingarna men himlavalvet var näramre än någon annan kväll. En stjärna dansade över den svarta septemberhimlen den natten precis som i en film, det var de vackraste 2 sekunderna jag någonsin upplevt. Tonårshjärtan är så sköra, älska mycket ♥

Ikväll har jag legat i soffan med täcke och familj efter en mysig dag tillsammans. Som godnattsaga brukar jag läsa Hannahs blogg då jag vet att jag alltid somnar med ett leende på läpparna och jag vill bara säga att du är en stjärna tjejen! Sweet dreams mina änglar

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Men herre vad fin du är vännen. Tack och du, du skriver väldans fint, stjärnklart och allt där, åh! Pussss

2011-09-25 @ 18:39:40
URL: http://coffeeworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0