There are people who tell you you can't. What you've gotta do is say ''hey, watch me''

//bildkälla

Den 11 oktober befinner jag mig på West Coast och gör jag mig ökänd, efter att ha klistrat mitt namn på tapeten i l.a. är det olagligt att åka hem okänd. Nästa sommar skakar jag och ett halvt tjog brudar Mallorca som en flaska champagne ska skakas, och på fredag festar jag bland höbalar och underbara människor i en lada vid världens ände (ta inte illa upp grevinnan), Fogdarp. Jorden runt och tillbaka, men ikväll befinner jag mig i min himmelska säng hemma i trygga Ängsbyn. Sweet dreams! ♥

Kommentarer
Postat av: Grevinnan

HAHA! Det är lugnt baby!

TAGGA MALLORCA!!!

2011-09-21 @ 09:32:23
URL: http://giertzfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0