How to show someone that you love them: Step No. 1

//ph by me

Cook for them! Vem älskar inte att bli överraskad med en helhjärtad middag från någon nära? Av vännerna, familjen, pojkvännen, lillasyster – det är mat vi talar om! Något av det bästa jag vet är att baka cheesecakes till mina älsklingar, jag blir helt pirrig och lycklig inombords när de dregglar över mina mästerverk hihi

Som ni märker är det jag som har fått slänga upp håret i kockmössan ikväll, jag ska servera kokosdoftande morotssoppa med lime och basilika! Till det serveras det ciabatta bröd och grönsaker. Jag tar på mig titeln som Linas matkasse ikväll, ha en underbart fin kväll allihop ♥

Kommentarer
Postat av: Britt

Det ser gott ut!!

2011-09-05 @ 21:16:21
URL: http://brittalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0