SKULT?

ÅH vad jag älskar att vara hemma. Jag har varnat mina fina päron att jag kommer bli den jobbiga dottern som varken kommer att växa upp eller flytta hemifrån. Jag kommer aldrig någonsin tröttna på att pussa dem godnatt, göra frukost till dem på mornarna och jag kommer aldrig att sluta slänga handukar på golvet för att reta mamma lite. Älskar det. Åh min fina drama-queen familj, ni är mina bästa vänner.

SKULT
frisörsalong [länk] var ordet, nu är det dags att låta frissan trixa med sax och färgburkar igen. Men jag tänkte faktiskt fråga er mina goa' läsare, har ni någon bra frisörsalong i en radie utsträckt från Malmö - Höör som ni skulle rekomendera? Det skulle varit superroligt om ni hörde av er och berätta vem ni låter sätta klorna i ert svall, annars tänkte jag boka en tid på Skult i Lund. Jag har nämligen en framtidsplan för mitt hår som sträcker sig så långt som till nästa sommar, långt fint och naturligt blont. Då jag och pinglorna ska till MAGALUF i två laddade veckor!!

san fransisco//fredagsmys = pappa bartender 

denske smörebrö, jag menar det ligger i blodet!//gran canyon

mamma//san fransisco, världens krokigaste gata

[några av mina finisar fr instagram]

Kommentarer
Postat av: jasmine

Fina bilder! Hade jag haft en iphone hade jag följt dig.



sv; Tacktacktack för din kommentar, fler såna borde skickas runt i den här mestadels påhittade cybervärlden. Tjejer (och killar också säkert) blir påverkade varje dag över hur man ser ut och vad andra tycker och allt sånt där. Det är lätt att tänka att man ska stå emot men ibland klarar man bara inte det.

Då behövs en sån där fin kommentar som du precis skickade. Tack. Och kram.

2011-11-28 @ 15:17:02
URL: http://konfettiregnet.blogg.se/
Postat av: ema

Superfina bilder sötnos!

2011-11-28 @ 21:47:24
URL: http://emarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0