17 november 2011 - Torsdagslycka

[webcam]

Det var ett rent glädjerus när jag öppnade mailen för en stund sedan precis innan jag och min älskade skulle bege oss till bussen. I inkorgen hade det trillat ner ett meddelande från min journalistlärare Peter som berättade att vi inte har några lektioner alls idag + att vi får sluta innan lunch imorgon! Det firar jag med min nya favvo-ben&jerry Strawberry Cheesecake! Det finns även ne risk att jag kommer förvandla mitt hem till en illaluktande ungkarlslya nu när päronen rest till New York en vecka. Bara för att jag kan liksom, jag gillar inte ens att ha det ostädat haha. Nu ska jag duscha riktigt varmt och sedan gosa ner mig i soffan ordentligt med en go kärlekskomedi. AH livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0