tack för den bästa 17-årsdagen i mitt liv!


[iPhone]

Idag är det den 30: onde november 2011 vilket betyder att Emma Josefin Hey förvandlas till 17 hela årar, nej men det är ju lilla jag! Jag har haft en helt fantastisk dag tack vare alla guldhjärtade älsklingar som spelar roller mitt 17 år långa liv. Jag vaknade 00.00 inatt av att min grevinna hade några ord på hjärtat som gjorde att jag somnade om, möjligt bättre än vad jag gjort tidigare under kvällen. I. Love. You. Klockan 06.00 ringde sedan klocklisen och jag skämde bort migsjälv med en ovanligt lång, varm och gosig dusch. Väckning av familjen skedde genom att jag dansade in, doftande som en ros, och sjöng JAG må jag leva - visan och slängde mig över dem i form utan pussar och kramar.

Dagen i ära hade jag mestadels sol på himmelen men ständigt sol i sinnet. HAHA ASSÅ. När jag och mina klassiskompisar hade anlänt på Victoriastadion (en stor idrottshall i Lund) möttes vi av hela lärarkåren samt resten av skolans snorungar. Introduktionen bestod utav spelreglerna från gympalärare Jonas samt en grattiskör som uppstod i ton med ungefär 200 röster till mig och en annan go påg i klassen. Innebandyklubbor, svett och lite blod. Musik-ettorna tog hem segern mot lärarlaget, gralle!

Massa skratt, enormt många gosiga kramar och pussar, en helt otroligt julig fika på mitt absoluta favvis-café St. Jakobs och fina presenter från mina änglar (som jag ska visa er vid tillfälle!)... senare slutade jag inne på Skult hairdresser, det var verkligen balsam får både själen och håret. Dit ska jag verkligen återvända nästa gång det är dags, duktiga och mysiga frisörer som dessutom kunde göra cappuccino. WHAT ELSE IS NEEDED LIKSOM? Nej tacka vet jag Skult.

....en färgning och uppfräshning av svallet senare när jag slutligen var färdig efter två timmar skulle jag just leta upp mamman min som även hon befann sig i Lund. För att resa hemmåt då pappa stod med maten färdig. Men när vi kom ut på parkeringen satt alla mina ögonstenar i bilen och överraskade mig. (LYCKA), jag fick välja vilken restaurang jag ville i hela Lund, och nu avslöjar jag inte mer än så hihi. Den bästa dagen, ever ever ever.

...ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0