Weekday i'm in love




Med mina fina vänner på Espressohouse's uteservering i solen. Om jag ska mäta hur mycket jag tycker om er är det 3 varv runt jorden och tillbaka, sen 5 resor till månen. Och tillbaka förståss. Vi satt länge och vände och vred på tjejsnack vilket är så otroligt mysigt, och känslan att bara prata med de man tycker om är så himla härligt. Och för er som inte känner mig anar inte hur svårt jag har att komma till saken (jag är så virrig så det finns inte haha...). Samt att vi skrattar läppen av oss, tex som det uttrycket garvade vi galet mycket åt. Med en This Water och en citronmuffin gjorde jag både magen och själen redo för att ta migsjälv och flickorna till Malmö för att göra det vi är bäst på. Fatta snabba beslut och käka. Jag var på Weekday för första gången någonsin idag (??!) och jag blev knäsvag redan från första början... Det luftade så härligt idag i armhålorna när vi sedan pruttade rundor längst Malmös gågator, sommarkänslor!!

//ungefär såhär glad, ha en fortsatt gosig tisdag mina puddingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0