God made us sisters, love made us friends forever


Nu har jag placerat gårdagen under en fin kategori. En mild karatefylla med fina vänner, solsken och bara ben. Jag var även en av de 20 000 som tog mig till stadsparken för att göra det svenska ungdomar är bäst på. Fyll i själva. I ett stort halsband från GC, vita jeansshorts och pilots firade jag att jag lever. Kvällen slutade sedan på Skånes västkust dvs Lomma strand, där jag satt runt en brasa under en stjärnklar himmel, musik och brasa samt en fin skala människor. Jenny och Rebecca saknades. Tack för två underbara dagar där jag verkligen fick känna på att jag lever, tack för att det snart är sommar. THANK GOD

//sister and I

Kommentarer
Postat av: frugan din

min fina, du är för bra du! Lots of love

2011-05-01 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0