jag är så lycklig



Det har varit en underbar kväll, det serverades en helt fantastisk italiensk buffe (som jag förutsåg!) och två stora mumsiga tårtor. En med citronmouse och en smarrig med choklad. Tack för alla danser och tack för en glad och trevlig kväll i Robins, födelsedagsgrisens ära. När man är lite rosig om kinderna finns det inget bättre än att komma hem till sin gosiga säng... och nu ligger jag här i början av en ny dag, med en vacker stjärnklar himmel utanför fönstret. Klockan är halv 3 och ikväll är det bara Elvis som håller mig sällskap med Always On My Mind, fast det är väl egentligen inte så illa?

//Jeansjacka från American Eagle, shorts från Whoops Fashion, vita convisar, ankarehalsband från TopShop och mormors klocka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0