Jag vill ligga i en hage, suga saften från ett strå. Bara vara ung och ha min drömprins att tänka på



owooho, vilken härlig dag.... det är härliga 24 utanför rutan, himlen är klarblå och jag och töserna sitter på svenskalektionen och kämpar oss fram med vår mattidning! Det är grymt roligt, lite fria tyglar för en gångs skull. På torsdag ska vi välja profiler inför de kommande 2 åren här på ljud och bild skolan, vi har fem olika alternativ att välja mellan och vi ska därför välja två stycken. Jag står i ett vägsjäl. Webbproduktion, event, design, journalistik eller foto - för mig lutar det mot journalistik, foto och design (vi ska välja tre tydligen eftersom alla inte kan få sina förstaväl). Nu ska jag ta mig lite rast och springa ut i solen, ha en bra tisdag! ♥

//inspiration till rubriken var den gamle stöten Ted Gärdestad. ''Smög mig på knä till sjön, för att få se dig bada naken... Owowooh vilken härlig dag!''. Jag älskar texterna, så otroligt levande och sanna

Kommentarer
Postat av: hannah

Åh galet snygg bild vännen! WOW-faktorn är extremhög här, på din finafina blogg(!

2011-05-10 @ 19:44:40
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: hey

Awwee tack pudding! Blir så glad när du säger så, det låter lite som jag bollar tillbaka nu bara för att det ska vara så, men jag älskar hela din personlighet. Galet tjejen, vacker och intressant. Och dina texter........ ♥

2011-05-10 @ 22:03:33
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0