Freeze the picture, and save if from the funny trics of time

of Josefin Hey
by Josefin hey

Jag håller vad jag lovar, (...fortsättning på föregående inlägg.) Observera att jag nämnde att det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Inte bara för att pappas ordspråk lyder ''Today's the best day of my life, and tomorrow's just getting better'', utan för att det var en otrolig Fredag. Spontant, precis som jag och mina tre tjejer gillar det. Vi gjorde Skåne osäkert under nattimmarna, vi samlades i Lund där vi enades om att vi var myssugna allihop. Allt jag hade med mig i väskan var en gigantisk filt och pengar, och en tandborste i fall att. Vår första destination var Lomma strand, jag och mina fina skrattade ett bra tag och bara njöt av solnedgången sittandes tätt intill varandra. Vi kissade kors och tappade mobiler, men det slutade lyckligt och nästa stopp var Malmö. En mumsig Chrispy Chicken mättare och ännu mer skratt senare satt vi på tåget till Hjärup. Byn gud glömde så att säga. En liten liten fest, i ett litet litet fallfärdigt hus utanför den lilla lilla byn Hjärup där vi stannade några timmar för att dansa till doften av bondgård och umgås med classmates. Men det hade sin charm, och vi hade varandra. Men det var ju inte så lätt som vi trodde att ta sig från världens ende, så klockan 4 var vi äntligen i Lund för att bege oss hemmåt till min lya utanför Höör. Men vi skulle fått vänta många timmar om jag inte efter att jag ätit upp min falafel (nattamaud!) raggat upp en snäll taxi chaffis som ställde upp för fyra tröttisar. Under taxiresan hem, jag kan bara inte beskriva känslan jag kände den halvtimmen. Bakom mig satt tre av världens finaste tjejer och jag uppskattar dem jorden runt och tillbaka. Vi satt och såg den rosa gryningen ut över skånsk mark då endast fåglarna var vakna, och då kommer vår låt på radion. Knappt ett moln på himmeln. Om ni kryddar hela min berättelse med hihi:n och haha:n mellan meningarna så stämmer det ganska bra in. Jag sov som en prinsessa den natten♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Grym bild!

2011-05-16 @ 22:37:39
Postat av: r

You're mine forever darling! <3

2011-05-17 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0