Dancing in the sand


Ni vet det där känslan när man sätter på en låt, och det pirrar i exakt hela kroppen? Spricellt längst ner i magen, sådär så att man inte kan sluta le åt. Åt tankarna som orden och melodin tillsammans lockar fram, minnena, längtan och önsketänket förväntan och de fluffsiga molnen. Efter att jag och Alle krigat oss igenom slafältet ute i skogen (dödens 5 km) nu på kvällsekvisten med solnedgången i ansiktet kom låten på radion när vi körde cab hem. Jag kan varken komma ihåg hur melodin eller texten gick, men jag älskar att inte veta. Jag blir lite smått galen och det pirrar i magen.... Vet ni vilken låt jag menar?!

Haha jag förväntar mig att ni alla vet vilken jag menar. Det har varit en fin dag av sol, jag vill dansa i sanden och snurra... njuta och lyssna på låten ovan och göra sandänglar tills håret är fyllt med en hel strand

//me by me

Kommentarer
Postat av: fred

sjukt vacker du är ,

2011-12-24 @ 10:06:06
Postat av: Hey

Tickitack! GOD JUL PÅ DAJ

2011-12-24 @ 11:15:18
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0