Yo, I'll tell you what I want



Jag har en oootroligt härlig låt på hjärnan och jag har lyckats sova 8 timmar inatt. Jag är ready and steady för att ge mig ut i Lundaterräng för att först gå i skolan tills klockan 15 och sedan möta upp henne för en liten runda i affärer och självklart smiter vi in någonstans och gottar oss. Det är en solig morgon här i lilla Ängsbyn, Skånes hjärta. Nu måste jag lägga det ånga benet före så att jag inte kommer försent idag,

Wannabe - Spice Girls. Is. Driving. Me. Insane...
//ph by cam

Kommentarer
Postat av: marie

underbart vacker! vart är tröjan köpt? :)

2011-03-17 @ 15:02:37
Postat av: maddääh

snygg tjej! <3

2011-03-17 @ 18:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0