Visste ni att...

En av två studiedagar avklarade denna veckan, det doftar lugn och ro. Jag har haft Meryl Steep -tema och kört igång tre härliga filmer och bara legat uppkrupen i soffan och druckit smoothies som jag kämpat mig upp för att göra. Visst ni att Det tar 22 dagar för en människa att komma in i en vana?

Vill man t.ex. komma igång med träning osv ska man ge det åtminstone 22 dagar. Men som jag hade det idag på gymmet hade jag lika mycket motivation som en blomkruka och lurarna hade jag förlagt på hemmaplan. Det är mycket roligare att njuta av texten till California Girls med Katy Perry än att vara tvungen att vila ögonen på en gammal tungviktare med sött brösthår och ett läte som får vartenda älg att inte tveka. Well well, har ni några vanor, puddingar?


//me by me


Kommentarer
Postat av: Johanna Olson

himla fin blogg! :)

och hmm, jag har vanan att alltid somna till en film, haha! :)

2011-03-08 @ 00:08:40
URL: http://johannaolson.blogg.se/
Postat av: Hey

Tack Johanna! =)

Haha ja det har jag med, jag sätter alltid på gamla godingar som Love Actually för är ju säker på hur den slutar.. Lyckligt!!

2011-03-08 @ 00:38:04
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag har för vana att fundera alldeles för mycket, tveka och starta nya projekt som jag sedan tröttnar på och gör till nya, får skärpa mig nu känner jag(!!)

2011-03-08 @ 09:25:52
URL: http://coffeeworld.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0