She's a mystery, she's too much to me



Medans mor och far glider rundor utan tak i en Ford Mustang längst amerikanska vägar smekandes av varma vindar, ligger jag, Mia och Sara helt slut och lyssnar på lurre-listan. Ni måste komma hem snart, jag både saknar er och klarar mig inte utan er. I can't handle it, vår basföda här hemma består av choklad. Till frukost serverade jag mina tjejer våfflor med nutella och banan, vi har kirrat många Lindt och jag ställde mig och bakade min efterlängtade och berömda blåbärs och chokladpaj innan idag, fast jag kan inte påstå att vi lider någon nöd!

Vilken känsla det var imorse när vi tre flickor tog våra täcken och la oss i solen runt 12 tiden, kopplade in iphone-dockan och lyssnade på lugna listan. Det var en underbar känsla att bara ligga där och känna ledighet, frihet, fågelkvittret och solens strålar. Vi snörade även på oss Conversen och traskade ner till bryggan en runda, våren är definitivt på g!

//ph fr iPhone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0