The most fabulous thing ever



Ser detta inte helt magnifikt ut? Åhh herregud, dessa på bilden ovan har jag skapat. Mia stod bredvid mig och avfyrade ett tjugotal smygare så varmt och gott hade vi det. Jag har en gudagåva och fingrarna dansar fria när det gäller bakning.. Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

Okej okej till dagens stora fundering nu då. Jag må vara lite tankspridd och kanske lite trög enligt någon annan, men... hur får man in vaniljkrämaen i sockerbullen? Jo mina kära, faktum är såhär; man blåser inte in den med sugrör som jag själv förmodade. Jag har gjort en enkel beskrivning nedan (den är fin ge mig cred) Man viker in kanterna efter att man kavlat ut en liten ruta, sedan blir det som en boll när man lägger den uppochner - med själva knytet mot bakplåtspappret. This is so fancy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0