Sitting, Waiting, Wishing



Jag vill släpa mig fram längst en strand med destination unknown, kunna samla all min frihet i ett enda andetag och skrika den rakt ut över havets varma vågor, bära galna långa tyger med hatt och brillz. Doften av ungdom omringar mig och skänker mig vingar, jag lättar, jag flyger. Dansar galet genom en tropisk natt utan begränsningar, Teenage Chrime spelas på repeat femhundra gånger. Jag vill klättra i en palm med en flaska Malibu i kardan och falla utan att känna något. Jag vill klättra upp igen och se solnedgången från ett helt annat perspektiv, rosa och fluffsigt. Precis som ett ungt liv, vackert och med något underbart som väntar på mig. Jag vill glömma bort vad tid och problem betyder, jag vill skapa ett nytt språk med bara vackra ord. Jag sitter, jag väntar och jag drömmer

//me by me

Kommentarer
Postat av: Marie

jag inspireras verkligen av dina texter! önskar själv att jag kunde skriva så!

2011-03-21 @ 17:19:33
Postat av: Hey

Tack tjejen, jag uppskattar det verkligen! Roligt att du kommenterade :)

2011-03-21 @ 17:44:23
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0