Sadness flies away on the wings of time



Har ni sett den animerade filmen Up? Jag är djupt förälskad i den fina lilla gubben, och jag hade definitivt inte bangat hans crib för att flyga ner till ett land med mjöliga stränder och en oslagbart vacker solnedgång efter en lång dag på playan. Detta påminner mig om alla de fina dagarna i Florida jag spenderat med familjen, saknar och längtar... Min söndag har varit lugn. Jag låg hos mormor i 5 timmar och gjorde en fluffig liten kaka till henne som Björn Rosengren själv hade sagt, jag tittade på Solsidan i vanlig ordning och mamma fick för sig att färga mitt hår så nu är jag strax back to blonde. Bilden ovan är från i höstas, tänk att då hade jag inte en aning om vilken helsikes lång vinter som låg framför mina solbrända fossingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0