Youth is forever



Om alla bara vore lite snällare skulle världen varit en bättre plats. Om jag hade gått på detdär partajet i helgen hade det kanske... om jag ändå hade pengar att köpa den godingen på TopShop... om jag ändå vore lika vacker som hon... om jag ändå vore lika frammåt... om jag ändå ditten och datten. Jag kan fortsätta i evigheter, men vet ni vad mina vänner?

Detta är typiskt tjejtänkande, mycket snack och lite verkstad. I've learned that sometimes all you have to say is ''fuck it'' and just live. Tack Jenny för alla fina citat.. du vet att du är guldvärd. Precis som alla ni andra tjejer, därför förtjänar ni det allra bästa, alltid

Jag hade tänkt att sluta med ordet OM i sånna sammanhang. Byt ut det med tänkande som ''jag ska bli snällare, det påverkar andra och det kan aldrig skada att vara lite extra bussig ibland. Det kommer fler pradeys,
youth is forever! Nu är det bara en vecka kvat till studiebidraget rullar in på kontot, du är snart min baby! Hon är vacker, precis som jag. Frammåt? Säg bara det du tänker! Men tänk efter lite innan haha, om ni kände mig skulle ni förstå hur flummig jag är..  Boosta digsjälv!


//ph fr Jennys arkiv

Kommentarer
Postat av: jenny n.

2011-03-10 @ 21:45:47
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com
Postat av: rebecca

Jag fattar precis vad du menar tjejen, haah ;)

Det lönade sig att se glada ut, eller vad säger du? fribiljetter och allt! HAAH !!

Nej men alla skulle tänkt lite extra hur man får en annan människa att må bra, och alltid leva efter det. Då går det runt, som i en cirkel! PUSS PÅ DIG

2011-03-10 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0