Love lasts a lifetime, true love lasts forever


Det har verkligen varit en tårfylld dag. Både marken och mina kinder har varit blöta och med det menar jag att både jag och himlen grät idag. Själva begravningscermonin var otroligt vacker, prästen är helt underbar, musiken kunde inte varit vackrare, oändligt mycket fina blommor och jag fick läsa min dikt till mormor. Prästen Gullbritt är så himla duktig och klok, en trygg och fin person. Alla uppskattade min dikt och jag hade tänkt spela in ett videoinlägg där jag läser den (lite för eget bruk eftersom jag är så klantig och kommer att tappa bort lappen haha, och det kan vara lite roligt för er att höra också). Mannen som sjöng heter Björn och är en barndomsvän till min mamma, ni kan höra ett smakprov av hans fina stämma här då han sjunger i Idol med Sibel. Nej allt kunde verkligen inte bli finare, med mysiga Elvis låtar blev det verkligen en succé. Och en sak jag är säker på, att mormor njöt vartenda sekund av det

//ph by iphone
Idag hade jag på mig en vit blus från Ralph Lauren, hög svart kjol och stövlar från Esprit, en uggla och lite annat glitter

Kommentarer
Postat av: Mariana

okej va härligt ju (: !

2011-03-31 @ 20:41:32
URL: http://marianadg.com
Postat av: Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Hoppas att det gick jättebra, hörde av mamma att det var en av de finaste begravningarna hon sett! Be safe / My

2011-04-01 @ 01:20:47
URL: http://jolidragon.blogg.se/
Postat av: robin s

de va jättefint och din dikt va jättevacker fick gåshud när ja hörde den :) <3

2011-04-03 @ 18:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0