Lonley was the song I sang, 'Til the day you came



David Guetta's Memories får igång mig och Jennan såhär på slutspurten av fredagslektionen. Jag drömmer mig bort till gårdagen då jag provade en gosig byxdress från Whoops Fashion som lockade fram sommarkänslorna ordentligt.. dessutom får deras provrum får en att känna sig gyllenbrun och fin.. vilken känsla att vara nere i Spanien att vänta för en sekund. Jag ska nog slå till faktiskt, det är underbart med galna mönster till våren/sommaren!

//ph fr iphone

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade den? :D

2011-03-19 @ 12:42:31
Postat av: Hey

Jag tror att den landade på 599 men jag är inte säker :)

2011-03-19 @ 14:05:05
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, tack så mycket för svaret :D älskar din smak på saker, och skulle gärna vilja att du la ut lite mer inlägg om va du har på dig och så :D din blogg är awesome!

2011-03-20 @ 13:34:20
Postat av: Hey

Nej vad gullig du är anonym! Roligt att få höra vad ni tycker om så ska jag nog kunna bättra mig på den fronten ;) Tack än en gång, uppskattar det till tusen! Kram

2011-03-20 @ 16:00:43
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0