Live Dance Wish Love Dream Laugh Imagine



Jag lovar att det var 50 grader i solen idag. Jag och två mysiga bruttor satt ute hela svenskalektionen mellan två hus och njöt, där var helt vindstilla så solen gjorde sig verkligen som bäst. Jag har varit på strålande humör, ni vet när livet sådär lättsamt och bara flyter på. Det ska vara god mat i skolan hela veckan dessutom, uuunderlättar må jag säga. Jag har varit så himla bekymmersfri idag, även om jag har mycket att göra finns det så mycket annat jag vill göra. Hur lät detdär egentligen, lulligt och gulligt. Nu ska jag bre mig en liten stackars macka, sen får How I Met Your Mother stå för resten. Fridens liljor!

//ph fr my iPhone

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

ska vi följa varandra på bloglovin ? förlåt om jag redan har frågat ! Jag har ingen koll på vilka jag har frågat de senaste året haha :D

2011-03-23 @ 23:49:07
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0