It's hard to grasp time and space


//ph fr weheartit.com

Ja det är ungefär det budskapet jag ville med detta inlägget. Jag har svårt att greppa tid och rum, men jag lever nu. Jag vet även när det är ''the time of my life''. Det är nu. Det är inte imorgon, inte i övermorgon. Det är nu, den 9 mars 2011 21.53. 21.53. 21.54. Jag pratade precis med min älskling Mia i telefonen och hon berättade att hon är påväg hem från träningen i korta shorts och UGG. Haha du är härlig gumman, men nu till saken. Vi pratade om hur man ska uppskatta det vi har just nu. Alltid. Hon sa t.o.m. att efter allt jag gått igenom har jag påverkat henne på ett sätt att hon också känner sig mycket starkare. Gladare. Att vi har varandra, att alla runtomkring henne uppskattar henne för den fina tjej hon är. Jag säger bara en sak, jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: m

love life sweeetie <3

2011-03-10 @ 00:17:56
URL: http://mia.jonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0