2 steg från paradise



Jag tror bara inte att det är sant. Vad ska jag tro, känslan kan inte beskrivas. Tuppen skällde mig i örat för en stund sedan (jag är uppe klockan 8!) och min instinkt beårdrade mig att masa mig upp från min törnrosabedd. Jag ser nåogt magiskt, utan att slänga ett öga på någonting annat i rummet gör jag mig ett närmande mot fönstret. Jag sliter bort gardinen med tusen förhoppningar och önskningar om att solen ska vara tänd, den är tänd. Jag är exalterad

Min fredagskväll blev otroligt mysig då jag, Mia och lillasyster Sara åt tacos samtidigt som vi satt fastklistrade i tvskärmen. Det var ju Let's Dance final. Haha efter plockade vi fram en rund godisskål med diametern 3 meter och vi åt nog ihjäl oss sedan till godingen The Proposal. Idag är det sol och jag ska överraska mina flickor med en hejdundrande frukost, see u

//ph by me n my babygirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0