Med jordgubbar, regn och Rise Against



Nu sitter jag här igen på rummet och njuter av kvällen, jag har persinnen nerdragen eftersom jag älskar när det är mörkt och solens strålar kryper fram genom gläntorna. Fönstret står lite lagom öppet mest för att jag ska få lite kontakt med omvärlden, och luft. Någon där ovanför molnen måste verkligen ha hållt sig enormt länge för att kunna åstadkomma detta eviga monsunregn. Pappa knackellibangade precis på min öppna dörr och serverade en skål med jordgubbar, grädde och socker - jag har aldrig någonsin ätit så saftiga och röda jordgubbar förut! och Rise Against såklart, de galer på i min iphonedocka. Vad pysslar jag egentligen med här i min ensamhet? Smider jag planer på hur jag ska erövra världen eller hur jag ska bekämpa hungern i söder? Planerar jag dagens klädsel eller... ligger jag och pillar naveln och småfjärtar? Det sista lät mest troligt så trött som jag är - men sanningen är faktiskt att jag färdigställer tidningen! Jag håller på att publisera den på issuu.com så att ni, mina fina läsare ska få läsa den! jag kommer att lägga upp ett inlägg när den har laddat klart så att ni absolut inte missar den, sålänge får ni en bild från i Fredags när jag var i Malmö med Robin och gjorde kaoz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0