Det ekar över hela staden, det är något stort på gång

Jag har varit fängslad hos pojkvännen (medvilligt!) några dagar och till överlevnad då hans föräldrar njuter i Mombay skedade vi upp med the Ben&Jerry diet. Uttala det på engelska för full effekt. Jag är så glad med dig. Jag slet mig loss vid tillfälle då jag mötte upp Jenny och Esther för en våt kväll i Lund, det blev ett vilt sjöslag med både åska och regn utanför taco-barens servering i solnedgången. Jag är så glad med er. Jag har gjort en brasa på poolens botten precis som Svampbob gör, i min nya bikini under de få solglimtarna vi lyckats få. Jag har köpt short. Sedan ett par till. Och ett par till. Familjen har dragit runt mig på mysiga dagar till släkten och igår var vi på jordfästning för mormor. Jag slutade att räkna mina myggbett efter hundralinjen. En kväll när jag låg uppkrupen hos Isaak och tittade på en go film fick jag ett mms från pappa på en båt, så härmed vill jag att ni tilltalar mig med Kapten Josefin om jag får be. Jag älskar allt och alla, nu ska vi göra kaoz med denna sommaren. Like you never seen it before.


Classic fantastic. Här sitter jag på Hjäup station och väntar på tåget för att möta upp mina älsklingar i Lund, på med gastuben för detta blir inte nådigt!


Men efter regn kommer solsken. ''I know there's sunshine beyond that rain, I know there's good times beyond that pain'', jag självklart är det Bieber!


Ett simpelt myggbett på lilltån. Vart ska jag klia, den har ju nästan stuckit genom hela köttet på mig!

Jordfästningen för mormor var vacker. Lugn och liten, det var skönt att få det gjort det med. Vi var faktiskt glada och det var mysigt att träffa kusinerna, dock hade pastorn glömt att göra ett hål i marken först när vi kom. Fattas bara!

Kalla mig kapten Hey, nu bär det ut mot Ringsjöns skärgård. Rätt otippat

Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare

(Mombay = Montenegero...)



<3<3<3

2011-06-18 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0