Stop and stare



Nu stannar jag upp ett tag. Tittar mig omkring. Andas lugnt och låter alla muskler i krppen slappna av. Det är 2 dagar kvar tills skolavslutningen då jag helhjärtat checkar av första ring, jag känner mig trygg och varm här nergosad i sängen. Fönstret står halvöppet och jag hör regnets första droppar och mullret som befinner sig ca 5 sekunder bort. 7 juni. Nu börjar tiden gå kusligt fort, ordet kusligt pirrar i kroppen och påminner mig om ett barnprogram som jag såg på när jag var liten som hette kalla kårar. Jag är kusligt lycklig också, och kusligt nöjd med detta året. Nu ska jag hoppa i kläder och hänga med mamma till Nova, ha det bra mina puddingar ♥

Ps, Pappa fyllde inte 35, jag råkade skriva fel och glömde att rätta det. 45 alltså. Haha men pappa har säkert ingenting emot att det står 35, så jag hoppas att du blev nöjd med denna förklaringen Mikaela? Du påstod att det var önsketänkande, jag önskar mig ingenting annat än att få ha dem friska som gosiga som de är, och skulle jag vara lyckligare för att de vore 10 år yngre? Jag är så otroligt lycklig så du anar inte 

Kommentarer
Postat av: amanda

Du är så himla duktig på att skriva :)

2011-06-07 @ 17:40:42
Postat av: Hey

Tack så himla mycket =)!

2011-06-07 @ 19:41:25
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0