I believe in Karma what you give is what you get returned



Mysiga låtar, regniga sommardagar. Fin pojkvän och underbara vänner, urinvägsinfektion men glad. Sommarlov bestående av dagar i alla olika former, lugna, galna, på stranden, i parken, på baksidan, hos vänner, i dimman, i Stockholm, i Åhus, liggandes en heeeel dag i sängen, vid strandkanten, springandes i skogen, i köket och lagar god mat mat med familjen, på Ivö, i Lund, al around the world. Igår var jag i Lund med Isaak och tittade på Pirates Of The Caribbean 4 (sjuuukt bra, har bara sett 1an innan så jag har sackat lite efter!!), när vi kom ut från biosalongen står två älsklingar och väntar på oss, vi tog paraplyet och traskade till EH där vi satte oss på uteserveringen för en sen fika. Klockan tickade tyvärr på snabbt där efter och jag var tvungen att dra mig hemmåt eftersom jag glömt pencelinen hemma. Bull, men där får jag tillbaka för att jag är lika glösk som en tegelsten. Nu kallar soffan, en go film och hårinpackning. Ha det urmysigt allihooooop!

Kommentarer
Postat av: Esther

FYFAN VILKEN FIN BILD PÅ ER!!!!! Du måste seriöst skriva ut och rama in den!

2011-07-15 @ 18:34:15
URL: http://sawsparks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0