Älskade justlittlethings.tumblr.com





24 timmar. Under 24 timmar händer det otroligt mycket olika saker i mitt liv, vissa märkvärdiga och andra inte. Glädjerus. Men ibland behöver det inte vara speciellt stora saker som får mitt att bli alldelles pirrig och lycklig. Se dig omkring. Ibland glömmer vi bort att uppskatta små bagateller, men tänk er känslan att gå med ansiktet genom tvätten på tvättlinan som mamma precis har hängt upp en sommareftermiddag i juli. Tänk att pappas kallingar ändå inte luktar gott... Hahaha, i sanningens namn gjorde jag detta precis, (jag drog inte ansiktet genom pappas kalsipper!!) men dear vad gott lakanen luktar. Jag skulle kunna riva ner dem, rulla mig på dem och sedan äta upp alltihop. Förstår ni vad jag menar??? Klicka in på justlittlethings och bli påmind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0