Jag kan inte frysa ihjäl


inspiration från weheartit.com

Värme är dagens ord. Trots de femton minusgraderna som temperaturen var nere och vände på under dagen är ordet precis raka motsatsen - värme. Fysiskt sätt är det kanske den minimala men obeskrivliga värmen från solens strålar som dansade i mitt bleka ansikte. Det känns verkligen som att jag varken har sett eller känt värmen från solens strålar på två månader. Värmen inom mig att vakna upp till en solig och spännande torsdag. Glädje och värme, hänger definitivt ihop också. Jag var glad och nöjd efter gymmet idag, och framför varm förståss. Men den värmen som jag lever på är den från vännerna, honom och familjen. Med all den energi, kärlek och värme ni ger mig är femon minus INGENTING

Kommentarer
Postat av: ♥ Hanna

Härlig blogg!

2011-01-30 @ 13:50:49
URL: http://byhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0