Jag har fångat en ängel

Hej mina kära, nu är jag tillbaka! Efter ett sjudagarsäventyr långt, långt uppe i landet med fyra sköna polare. Blod, svett och tårar när vi brottades med björnar och älgar djupt inne i de Svenska Jemtlandsskogarna. Och när vi hade lite tid över åkte vi skidor både off pist och pist off i en härlig liten skidort vid namn Björnrike där vi hade en liten mysig lägenhet. Efter en liten bloggpaus samt en vecka med full rulle av skidåkning och annat har jag laddat ordentligt för att ge mig in i verkligheten igen. Ska bli underbart att träffa vännerna i skolan imorgon igen, och efter en kort skoldag beger jag mig till friösören. This sounds lika a plan!


Photo of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0