Stockholms terräng


photo by me

Sittandes på storebrors mysiga matta i morgonrock och njuter av gamla avsnitt av Solsidan med Alle och härliga Ikis. Idag har jag förberett inför den kommande veckan då jag kommer att ta migsjälv och mina nystrukna kavajer till Stockholms innerstad för att jobba på Stockholm furniture fair. Det är en mässa där inredningsföretag från hela Sverige kommer och skapar nya kontakter samt visar upp en monter med deras produkter. Jag kommer att assistera mina päron under veckan, längtar! Utöver packningen har jag pluggat en del och fixellifixat på rummet. Mamma och jag agerade lite kreativa efter att vi hittade dessa fina lyktorna i en liten butik till mitt rum, själv tycker jag att det blev helmysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0