YOU CAN HATE BUT NEVER BREAK ME

♥ ______________ Börja med att lyssna på denna finisen ______________ ♥


[min min min bild]

Mina underbart fina läsare! Jag har massa saker att berätta för er, smaskiga bekännelser som jag måste lätta från mitt hjärta, jag vill att ni ska veta saker om mig bortsett från mina gosiga fikor med vännerna, tjusiga leenden på bilder, mumsiga recept och min fantastiska musiksmak.. Turn me up when you feel low, det är typ det ni gör med mig även fast ni utstrålar lika mycket liv som min gröt på morgonen, så älskar jag er ändå. Ni kommenterar inte så mycket, men jag vet att ni ändå finns där. Jag ÄLSKAR min gröt eftersom den är världens bästa start på dagen och jag litar på att den alltid blir smaskens då den är inte speciellt avancerad att tillaga haha, tillit i allra högsta grad!

Men innan jag ska slänga in en bomb med kärleksfull text tänkte jag förbereda er med detta inlägget så ni vet vad som komma skall, och lite skön musik från vår alldeles egna idol-drottning Madmouselle Fondell kan heller aldrig skada! Min pappa är förresten totalt frälst i Idol och har helt manipulerat mig och resten av familjen med att sitta uppgosade i vår stora fluffsiga soffa med fjärren i handen prick 20.00 varje fredagskväll. Med tacosen färdig på bordet förståss, hur kunde jag glömma. Men GUD vad jag älskar det!!

OBS! Vill ni ha en ledtråd till vad nästa inlägg kommer att handla om kan ni bara ta ett kik på rubriken! ''You can hate but never break me - cause this is what I'm made of!!''

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg, har läst den i ungefär ett år nu. Älskar sättet du skriver på, det fångar verkligen en och hela din blogg är intressant och fylld med inspiration. Älskar att läsa din blogg! :)

2011-12-10 @ 11:00:35
Postat av: Hey

SV: Vännen, dina ord gjorde min lördag! Asså jag är helt mållös, jag ryser längst hela ryggen av att höra att du uppskattar den!! GUD vad roligt, himla många juliskramisar till dig kompis!

2011-12-10 @ 11:55:28
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: Sonya

2011-12-13 @ 19:51:52
URL: http://s
Postat av: Sonya

Fasen, tror jag råkade skicka iväg en tom kommentar...förlåt för det!



Det jag ville säga var, skitsnygg bild! Och jag håller med om att Amanda äger. Tur att hon vann, annars vet jag inte vart jag hade tagit vägen..

2011-12-13 @ 19:53:54
URL: http://sonyaf.blogg.se/
Postat av: Sofie

det är svårt att beskriva med ord hur otroligt vacker du är..! : (

2011-12-22 @ 21:53:23
URL: http://sofiejohanssonfoto.blogspot.com
Postat av: Sofie

det är svårt att beskriva med ord hur otroligt vacker du är..! : (

2011-12-22 @ 21:54:14
URL: http://sofiejohanssonfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0