BOOM BAAM KNOCK'EM DOWN, with that perfect you

[day through my iPhone]

Spännande/vågat/spralligt/mystiskt/omtänksamt. Istället för att inleda detta inlägget med en klämcheck hälsning som jag för övrigt är väldigt svag för, listade jag upp fem adjektiv som bara är sådär laddade och underbara i sigsjälva. Idag är det inte vilken dag som helst, det är nämligen onsdagen den 14 december - dagen i ära debuterade jag med kyssäkta matta och plommonlila läppar. Jag mös nämligen längst Lunds julbelysta lilla fiskaregata igår i jakt på förändring/något BAAM! här kommer Hey gående, och jag hamnade i klorna på en urgullig makeup artist inne på inget mindre än Make Up Store. En läcker rouge (BLUSH lust)i orage ton med inslag av guld samt en läcker läpp-penna i mörk kulör (road trip), ingen av bilderna ovan visade rättvis färg så jag ska grabba tag i en ordentlig kamera och plåta en liten bild i bättre ljus, färgen är nämligen riktigt snygg nu när Cali-brännan är ett minne blott och färgen i mitt ansikte går ton i ton med en sames röv. Haha ärligt talat, jag tycker att det är snyggt att vara blek! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0