Ibland så blundar man hårt



[cam på Packard Bell, ja ni hör ju själva]

Igår köpte jag kärlek inne på Håkanssons i form av ett par killerheels av märket 67. Snygg, matt, glansig mocka. Dansvänliga, alltså ett tvättäkta nyårsval kombonerat till mina metallic-färgade jenas. Sådärja, nu är nyårsblåsan planerad check! Jag har alltid en tendens att tävla med migsjälv hur länge jag kan vänta tills det är så lite tid kvar som möjligt till att förbereda och det slutar alltid med att mamma lånar kläder av mig och tvärtis ommis.

Det har varit en lugn och gosiga lördag idag vilket inte alls var planerat. Egentligen skulle jag debutera i mina finisar hemma hos landskronabruden Nelly som fyllt 17 år i staden, men istället kopplades fotbojjan på och jag var strandsatt hemma för att bygga tågbana med lillgumpen. Jag hoppas att du har den bästa kvällen i ditt liv om du så ligger inlåst på rummet med sällskap av Adele eller gör kaoz någonstans, som du förmodligen inte kommer minnas var imorgon hihi

♥ _____________________________________ ♥

Ibland så blundar man hårt
kanske man bett om någt gott
jag vet då inte hur man ber
var det en bön så
bad jag för oss

Kommentarer
Postat av: Hanna

snygg sko, snygg tjej!

2011-12-18 @ 01:43:51
URL: http://hansapansar.blogg.se/
Postat av: linn

vart kan man hitta metallicjeans? tack för en grymt go inspirerande blogg! :D

2011-12-19 @ 21:57:53
Postat av: Hey

Hej snyggon!



H: Tack så hjärtligt Hannisen, vad gla' jag blir! :D

L: Jag har letat länge efter ett par metallicfärgade jeans, och lyckligtvis hittade jag dem till sist inne på Pieces, 350 kronor. Awwee, vad go du är tösen! PUSS

2011-12-20 @ 15:12:32
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: M

Du påminner mig om Kenza lite! Du är jättevacker iallafall. :)

2011-12-25 @ 21:31:24
URL: http://jaime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0