3 Advent 2011 - Kenza o jag



ÄNTLIGEN!! Jag trodde aldrig att jag skulle komma ut från mitt rum levande efter att ha tillbringat 4 feta timmar härinne med klädvikning och avskedstaganden. Jag har tvingat migsjälv i flera veckor att dra ut hela garderoben och rensa, vilket jag inte har gjort på fyra år haha. Imorse tände det till då jag knappt kunde slå upp ögonen eftersom rummet såg ut som en bunker under värsta kriget, så jag drog ut allting på sängen. Efter att jag rage:at som en barbar och det roliga var över, var det så himla frestande att ta en bild. För det var nog det värsta jag sett i mina dar, det kunde utan tvekan ha skett ett mord därinne. Och en personen har då inte dött naturlig väg... Men nu ÄNTLIGEN ligger jag nerbäddad i bingen och skådar ut över mina ägor. Njuter, läser Cosmo och mumsar vindruvor. Fan-tastiskt att ha ordning i garderobisen som jag så länge drömt om, ett tag var jag orolig att om jag väntar längre så börjar något leva där inne... hahaha, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0