SÅNT JAG DRÖMMER OM

iPhone, systemkamera, matkasse, espresso-maskin, pengar och presentkort,Mac Book, parfymer, pyjamas och påslakan i all ära, verkligen, men samma visa varje år. Jag har ett smart julklappstips för livsnjutaren som är flitig med att spara kosing. Jag sitter just nu i skolan och väntar på att vår efterlunch-lektion ska sparka igång så att jag kan redovisa min praktikperiod inför klassen, IM FREEZING OVER HIER. Jag lägger gärna 795 kronor tur och retur för en flygstol ner till värmen. Så. Himla Värt. Spanien, Gran Canaria, onsdag, 25 grader sol... vad väntar vi på! Vi försvinner två veckor i medelhavsklimat och gosar till det med vänner eller familj. Det är lätt som en plätt att hitta grymma sista minutenbiljetter, tillåt föräldrarna att payya notan ;)


Viva Las Vegas, brb. No words needed!

Death Valley, Nevada i höstas. Mina älsklingar + mamma bakom linsen

Amerikansk höst, Nevada. Det kändes magiskt med den friska luften, sagolika bergen i bakgrunden och de härliga 25!

[Pixlar från Kalifornien i höstas, sånt jag drömmer om]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0