DIZZY DANCING

Mysig lucia snyggingar! Jag hoppas att ni alla har haft en härlig dag med massor utav lussebullar, glögg och minuterlånga kramar. För att det är faktiskt det som vi behöver mest i julstessen och det iskalla, piskande regnet. Och pussar förståss. ÅH. Idag har jag hängt i fotostudion på min skola tillsammans med Mollan och hennes genomsköna musiksmak, galgar fyllda med läckra plagg, min fina vän Britt och backen med pepparkakor som blev över från lunchen. Efter att vi var klara i studion knatade jag och några gulliga själar ner på stan för att värma fingsinganrna på Wayne's stora chokladkoppar. Med grädde, kanel och mashmallows. Hihihi


fotograf Malin Browall
modell Josefin Hey (jag)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Undrar om det finns någon snyggare?

vad tror du, min topp 1a!

puss

2011-12-13 @ 21:31:01
Postat av: Din förevigt hemliga beundrare

JÄVLAR i HELVETE vad snygg

2011-12-13 @ 21:59:54
Postat av: sofie

tack för att du driver denna SUPERinspirerande bloggen! Jag går seriöst in här när det är skolarbeten som står på spel bara för att få lite inspiration! ta det som en komplimang förresten så att du inte missförstår mig på nåt sett haha ;) ha en grym jul, du rockar!

2011-12-14 @ 19:07:21
Postat av: frugan

finner inga ord....

SÅ JÄVLA VACKER ÄR DU MIN TJEJ. heeeelt sjukt!

och s¨å duktig Malin är som tagit fotot också jöö!

GRYMT

2011-12-14 @ 21:17:02
Postat av: Hey

ASSÅ.... NI ROCKAR STENHÅRT SOLSTRÅLAR,

Tack, tack, tack OCH tack!!!! Sofie, jag antar att du läser min blogg för att plugget ska framstå som spännande, om jag fattade dig rätt dvs! Hahahaha nej jag förstår vad du menar, och ÅH vad glad jag blir. Era ord är magiiiiii förfan, god jul snyggisar!!

2011-12-15 @ 09:46:30
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0