''I don't care about what people think about my shit!''


Godkväll mina sköna hönor och tuppar, idag är det söndagen den 4:e advent! Barnsligt mysigt nog föll vita flingor utanför fönstret idag, de fem bästa minuterna av denna dagen på delad första plats med timmen jag spenderade i badet, när en underbaring kom hit för att lämna en försenad födelsedagspresent och kvällens avsnitt av adventskalendern som jag såg tillsammans med syrran nerkrupna i mam och paps nya himmelska säng. ÅH så skön.

Have a good hard look at that motherfucking chick! Det är sorligt att se överviktiga med vetskapen om att det finns en stor risk att de inte lever lika länge som hälsosamma människor. Men egentligen, OCH? Vi säger att hon kanske lever 60 år av ren lycka, och en rökare kastar in vid 50? (OBS! Tänk på deras familj och vänner, jag skullea ldrig kunna riskera att lämna jorden från det redan korta och värdefulla liv vi har.) ''If you wanna lose weight, lose weight! If you don't want to lose weight and you feel like you are perfect, YOU ARE! Det är ett känsligt ämne, men jag tycker att bruden rockar! Fred och allt

Kommentarer
Postat av: Sofie | fiveseconds.se ♡

Aaaah. Satan vad hon rockar! Allt hon säger är så jävla klockrent!

2011-12-22 @ 20:05:06
URL: http://fiveseconds.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0