FREDAG! FREDAG! FREDAG!



[me by Robin P]

FREDAG Idag mina älsklingar är det veckans skönaste dag! Fem dagar av slit och släng på praktiken är snart ett minne blott, och jag kan säga att jag har haft några av de fem bästa dagarna någonsin! På en praktik. Hahaha skämt-o-sido, jag och Robin som är praktikant tillsammans med mig har skrattat fram magrutorna ordentligt på våra mini-shoots, i kockmössan då vi skulle fixa lunch till hela personalstyrkan samt när mamma Jessica gav oss fria tyglar och designa om ett helt rum i utställningen. Igår påbörjade jag något helt annat, min kropp välkomnade den fantastiska lingonveckan och med det måste jag springa på TOALETTEN. Vi hörs senare och lova mig att gosa till det ordentligt idag mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0