fint med vintern

Igår föll årets första snö och det var givet för mig, robin och kameran att vi skulle föreviga denna magiska händelse. Fuskpäls är genialiskt och jag ÄLSKAR min praktikplats som jag ska mysa rundor på de två kommande veckorna fram till jullovet.
[foto av Robin P]

Godkväll mina godingar! Jag har varit otroligt pömsig hela dagen efter att jag spenderade min kväll med Miafisen igår, men hu-je-da-maj och kors i taket var mysigt vi hade det. Efter att vi provat på ett nytt pass på gymmet som heter Kettleball knatade vi hem till Mia i kylan. Vi snackade och skrattade bort timmarna och vips som det var närmade sig klockan 2 då eftertexten rullade till underbara Pojken I Randig Pyjamas rullade.

När jag vaknade vid tio-tiden var det tomt i huset, hennes päron är nämligen ute och reser och gumpen hade begett sig till skolan många timmar innan jag ens funderat på att bestiga ännu en morgon. När jag väl hamnade på två fötter dansade jag rundor i deras alldeles underbara hem tills att mamma hämtade mig och arbetsdagen fick heta börja. Haha. Jag och Robin plåtade bland annat utomhus i det fantastiska vinterlandskapet som äntligen kommit till Skåne! Eller den söta millimtern som åtminstone ser ut som snö.

Klockan tickar på snabbt här på kvällen och jag har en hel rad saker som jag måste försöka hinna med innan jag kryper ner. Klädstäd, bädda rent och packa är några av dem. Hörs snart godingar, jag hoppas att ni har det jättebra allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0