armkrok med någon du håller kär




//Mitt senaste tillskott, topp NIKKA från Whoops

När kullerstensgatorna i Lund täcks utav lyckliga skåningar, julmusik spelas från varje vrå och butikerna bjuder på glögg och pepparkakor är det tecken på att julen är här! Jag är kär i livet, verkligen, men vaknar jag upp imorgonbitti och ser ett vinterlandskap utanför mitt fönster smälter jag. Tidigare idag, runt cirkus 3-tiden satt jag vid fönstret i väntan på Espressohouse och såg ut på barn som sprang, flickor som skrattade, kramades, ett gammalt par höll armkrok och lunkande sakta förbi mig med två harmoniska leenden. ÅH så fint. Känslan av att sitta lugn och varm inne på ett fik i december-atmosfär är magisk. In genom dörren kommer genomfrusna och dundermysiga Hannah med röda kinder, glittrande personlighet och strålande ögon. Chai-latte smakar nästan lite honung om man doppar mudcaken i. Efter ett par timmar av snackis och skrattis skildes vi åt, gud vad vi är lika. Gud vad underbart det är att vara 17 och ha hela livet framför sina fötter. Och GUD vad jag är glad för mitt söta silver/guld-linne från NIKKA! PUSS

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, så himla mycket Ja tack till snö! Sitter i skolan och ser regnet smattra på fönstret och tänker mest "Vad fan är det här egentligen? Var är min snö?". Men visst är lund mysigt ändå, särskilt efter tre när det börjat mörkna, julbelysningen har tagit över stan och man går hem från en fika med en världsfin vän. Tusen tack och kramar för en galet fin/bra/härlig fika och pratstund i går! Ja, vi är verkligen lika du och jag! Och det där linnet, och dina nya brallor dessutom = galet snyggt!



Kramisar till dig glam-babe



2011-12-16 @ 08:52:20
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: Ellinor Thorsen

That shirt is amazing! i do not know that brand is it online :-) ?

2011-12-19 @ 15:21:52
URL: http://ellinorthorsen.blogspot.com
Postat av: Hey

Hey girl! I have actually no idea where to find cloth from NIKKA on internet. I don't eather know if it's a populair brand, I've never experienced it before :D I'm sure you'll find it after searching on google, good luck :D



Btw, where are you from?

Xoxo Josefin

2011-12-20 @ 15:08:45
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0