ACTUALLY, I'M IN LOVE


[Lovis, Fluffis, Sara och jag]

Halli hallå mina små prinskorvar! Idag är det dan före doppare-dan aka lillejulafton och jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig att denna dagen kunde blivit bättre än vad den varit/blir och ÄR. Igår drog jag till med att jag skulle ha världens bästa kväll vilket jag såhär 24 timmar senare kan garantera att jag hade! Jag och min käraste gick hand i hand längst Lunds isiga kullerstensgator efter två timmar på en efterlängtad biofilmvisning. Självfallet Breaking Dawn (jag kan fira jul i frid nu när jag vet att Bella klarar sig). Jag vaknade upp i en änglalik och efterlängtad favvis-famn, jag trodde att jag kommit till himmeln, och det visade det sig att jag hade. Julklappsshopping, julstädning av mitt krypin, den årliga lutfisks-middagen, gosiga skratt, lusse och godis-bakning, våra randiga jul-pyjamasar från Polarn O. Pyret, gammal julmusik, sprakande brasa, varm kanel-choklad och LOVE ACTUALLY. Mamma sitter framför kaminen och pysslar med den sista julklappsinslagning medans pappa monterar vårt nya biosystem som anlände precis i rättans tid så att i kan fullborda vår uppesittarkväll! Ni ska ha det så himla himla bra vänner, julen är magisk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0