Words of an angel



Jag är bra vidskeplig jag. Sitter där en liten duva på staketet och tittar när jag tittar ut genom förnstet är det mormor, faller ett rosenblad precis när jag tittar på den vackra blomman i vasen är det också mormor. Kanske känner jag trygghet i att fantisera om henne i en annan värld utan två ben och två armar. Kanske är det trams, men en sak som var helt fantastisk idag var att när jag satt och målade naglarna i vanlig ordning i soffan och på radion spelades plötsligt en av mina favoritlåtar Save Tonight med Eagle-Eye Cherry. Plötsligt höjs volymen när han sjunger 

''It ain't easy to say goodbye
darling please don't start to cry
Cause girl you know I've got to go,
oh Lord I wish it wasn't so''

och så skiner solen in igenom fönstret. Det är möjligt att det är vår gamla goa' radio som spelar mig ett spratt som den gjort innan... Men oddsen är inte stora, och självklart vet jag att det är mormor. Det var en sån otroligt overklig och trygg känsla... Herregud

//me by me

Kommentarer
Postat av: Myyyy

Gud vad du är vacker kvinna!!!!!!!

2011-04-03 @ 21:01:55
URL: http://jolidragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0